söndag, mars 18

Motivationen rinner ur mig.. FORT

Usch, dagarna går i ett. Har bra dagar och dåliga dagar, men dom bra kan man räkna på fingrarna. Känner ingen motivation till något.. INGENTING!
Konstigt nog så mår jag som bäst på morgnarna, om jag kommer upp rätt fort och börjar dagen direkt!! Råkar man ligga kvar i sängen i 10 min eller fastnar framför tv eller något så är dagen förstörd!
Fick städryck i morse , men nu har luften gått ur mig helt känner jag....
Helgerna är jobbigast, man har inget att göra, man är liksom fri på helgerna.
Inget schema att följa eller regler att lyda. Jag klarar inte av att vara fri just nu, då börjar jag tänkt för mycket och allt går nedför ...Jag behöver ett fullspäckat schema och massor att göra!!! Hoppas detta vänder snart...
Väntar fortfarande på en del svar på blodprover och en remiss till US. Dom skulle ha ringt mig denna veckan , men icke! Detta tynger mig riktigt mycket och jag måste få ett slut på detta snart! Jag behöver svar!!
Allt som allt så har jag väntat i över 2 månader nu på provsvar, remisser och några minuter av min läkares upptagna liv! Grå framåt, men väldigt sakta.. tyvärr..
I morgon börjar ( äntligen ) vardagen igen, allt blir som "vanligt" igen!
Denna vecka kommer gå fort, 2 prov, 2 inlämningsuppgifter, tre möten mm
Då har man inte tid att lägga ner energi på annat, bra.



Idag har jag städat hela morgonen, gjort om lite i Jakobs rum och rensat ur sådant han inte använder mm.
Gjorde lunch och sen gick luften ur mig snabbt. All motivation rann ur på några sekunder.
Konstig känsla.. Eftermiddagen/kvällen förstörd!
I morgon är en ny dag med nya möjligheter! Bye :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar