söndag, januari 30

Ont i lungorna...

God förmiddag! Vaknade i morse av världens värk i lungorna :( Håller väl på att bli förkyld eller något :/
Kom upp ur sängen runt 11, åt frukost och åkte iväg till Berga centrum och köpte massa barnmatsburkar mm :)
Så nu har vi för ett tag fram över kan jag lova :p Vårt lilla matvrak ni vet ;) hihi

Idag blir det en lugn dag, för de blir de inte i morgon kan jag lova ^^ haha
Först på morgonen ska vi till bvc, kolla vikt och längd! Sedan, direkt efter ska vi på läkarbesök
med Jakob och få remiss till barnkliniken. Angående hans huvud som växer för fort :( 
Hoppas verkligen inte att de är något allvarligt .. :( Men de är de nog inte  :D !!! (Får vi hoppas :/, lite orolig är jag allt :( )Nu ska jag nog diska de lilla som står på diskbänken, sen leka med min lilla snutt!
 Men föst ska han få gröt ;p

Han också kommit fram till att jag ska uppdatera bloggen flera gånger om dagen nu, eftersom att min blogg växer hela tiden, 2095 läsare i Januari! Svenska läsare från 10 olika länder! :D
Guud, jag måste ju börja skriva lite seriöst haha wohoo!

Ajja, skriver senare. Nu är plutt arg på mig eftersom att jag sitter här och Robert leker med katten xD haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar