lördag, januari 29

Letar lägenhet!

Jakob och jag badade i förmiddags, och åter igen så tycker Jakob att skummet är kul ^^ hihi
Sen fick han lite mat och somnade som en stock :) Men bara någon kvart eller nått hehe

Nu är Robert uppe på Lasses och köper pommes (A), blir snitzel ikväll!
Jakob har precis fått massor med gröt och en hel fruktpure, han äter oss ur huset (Y) :p haha min lilla prins!

Ja i alla fall, vi letar större lägenhet och billigare! Kan lova att de är inte billigt att bo i Haninge! Våran lägenhet kostar oss nästan 6000 kr om man räknar in elen, för att vi har kallhyra! Helt sjukt! 
Vi står i kö i Rimforsa, men kön ligger på 3, nästan 4 år! Och poängen är sky höga på Stångåstaden just nu!
Värkar som om alla vill flytta nu, bara 9 lägenheter lediga på Stångåstadens hemsida.... Pust... :(
Men men, vi ger inte upp. Vi letar vidare! 
Jag skulle helt ärligt kunna tänka mig att flytta till kisa, i väntan på en ledig lägenhet i Rimforsa!
Alltså inte bo nere i "byn", men typ kulla!! Men Robert är helt anti kisa, de är väl jag med egentligen.
Men så länge gör väl inget, får väl sitta här och vänta i 4 år på en lägenhet i Rimforsa :(.. Trist!!!!

Nu har Robert kommit hem, vi ska skrapa trisslott! hihi :D Kanske vinner en miljard så kan vi köpa ett hus i rimmet :D ! hahaahah drömmar (A)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar